ضعف تحصیلی دانش آموزان؛ ارمغان آموزش های غیرحضوری/ شبکه شاد کارآمد نیست

تبلیغات بنری

فاطمه شهراب: با توجه به آخرین تعطیلات ، یادگیری مجازی ممکن است برای دانش آموزان مؤثر نباشد ، زیرا معلمان عکس ها و فیلم های یادگیری را به شبکه شاد بارگیری می کنند ، بنابراین یادگیری دانش آسان نیست. دانشجویان خوب کار نمی کنند تا آنها را به ضعف دانشگاهی خود بپردازند.

ما در طول Corona آموزش مجازی کمتری و تجربه ای نداریم و دو سال گذشته با برخی از دانش آموزان روبرو شده ایم تا بدون یادگیری مفاهیم اساسی تدریس کنند.

در سالهای اخیر ، ما به طور متوسط ​​سطح کلاس دوازدهم در سطح متوسط ​​دانش آموزان ، میانگین سطح دانش آموزان دوازدهم ، 41 ، نظم و انضباط متوسط ​​و 0.5 به آن می رسد.

معلم ریاضی ، نصرین موهرین از خبرنگار اجتماعی بنا در مورد آموزش دانش آموزان صحبت می کند: آموزش به دلیل آلودگی هوا و آلودگی انرژی.

معلم دبیرستان می گوید: ما در اواخر ماه دسامبر و اوایل ژانویه و در هر کلاس در هر کلاس در تعطیلات بودیم. – آموزش و آموزش غیر رژیم از طریق خوشبختی مؤثر نبوده است زیرا با سرعت شاد در سرعت و عکس شاد.

آموزش غیر ضروری منجر به انگیزه دانش آموزان شد

وی افزود: “من به عنوان معلمی که من بعد از تعطیلات و آموزش مجازی آموزش دیدم ، در مورد پاسخگویی ها و مطالب آموزش دیده در آموزش مجازی و دانش آموزان ، به ویژه کلاس دوازدهم در کلاس ، مطالعه می کنم. برای آنها ، انگار که آنها می خوانند تا یاد بگیرند.

معلم ادعا کرد که در دوره بعدی ، ما باید به آنها مفاهیم اساسی را آموزش دهیم تا یاد بگیریم که دو سال پیش ، دو سال پیش: این روند امروز ادامه دارد. ما مجبور شدیم زندگی طولانی را برنامه ریزی کنیم ، اما به زودی ، اخیراً همکاران و والدین خود را در یادگیری مجازی در شبکه با سرعت کم ارسال خواهیم کرد. امسال بسته است.

اشخاص علمی و حقوقی دانش آموزان با اشخاص علمی و حقوقی خود آموزش ضعیف / مدارس عمومی و تولیدی / دانشگاهی در رابطه با بی عدالتی در تولید

معلم گفت: ژوئن و ژانویه یکی از تغییرات در تقویم امتحان است و آنها می دانند که تعطیلات را در ماه دسامبر و ژانویه می شناسند. بشر

پرداخت 1 میلیون دلار برای آموزش با کیفیت

وی افزود: حتی یک درصد نیز بسیار مؤثر نیست ، به خصوص در مدارس دولتی ، که از آموزش مجازی خوشحال هستند ، برای یک ماه از مدیریت مدرسه در دسترس است. این بخش شاد 2 میلیون دلار هزینه می کند ، بنابراین بی عدالتی پوچی به اوج خود رسید.

نیاز به شامل یک فرهنگ آموزشی که در سیستم آموزش نیست

محمد حسنی ، عضو اساتید و معلمان وزارت آموزش و پرورش ، که گفت: آزمایش ها نشان می دهد که این برای مؤسسات آموزشی زیرساخت های کشور مناسب نیست.

وی ادامه داد: “فرهنگ آموزش معلولیت در سیستم آموزشی ، یعنی نمی تواند نقش دیگری در آموزش غیر آموزش دیده و” آموزش Reeringon “داشته باشد.

اشخاص علمی و حقوقی دانش آموزان با اشخاص علمی و حقوقی خود آموزش ضعیف / مدارس عمومی و تولیدی / دانشگاهی در رابطه با بی عدالتی در تولید

حسنی می گوید: در زمان کرونا ، حداقل آموزش جایگزین شد و از این فرصت استفاده شد. فقدان فرهنگ آموزشی ، از جمله زیرساخت های ضعیف ، فقدان مطالعه دیپلمات است. در کورا ، من تجربه کردم که در Corona در کورا فقیر نیست.

یکی از اعضای دانشکده وزارت استقلال ، تعطیلات اخیر مدرسه ، گفت: در واقع ، دانش آموزان و معلمان در دانش آموزان و معلمان به فرهنگ خاصی احتیاج دارند. و زیرساخت خوبی وجود ندارد ، بنابراین یادگیری با کیفیت انجام نمی شود.

استخدام پیام /

تبلیغات بنری

منبع : خبرگزاری borna

دیدگاهتان را بنویسید