علی ریزای/ پس از بازسازی استادیوم آزاد در دو ماه گذشته ، تماشاگران در فوتبال مورد استقبال قرار گرفته اند. در بازی استقلال در برابر شریفا ، بسیار مورد استقبال قرار گرفت و هواداران استادیوم در دربی شلوغ شدند و آنها با رکورد AL -NASR ، پرسپولیس را شکستند و در مسابقه مقابل النسر ، همان رکورد را شکستند.
هزینه های ورود به ورزشگاه و یک میهمان ناخواسته
در تمام این بازی ها ، قیمت بلیط های مختلفی ساخته شده و نرخ بلیط با 4000 دلار شروع شد. با توجه به هزینه ناوبری ، علوفه و خوراک ، هزینه حضور در این زمینه افزایش یافته است ، اما نکته عجیب هزینه بالای اتومبیل های استادیوم آزاد است که متقاضیان را برای 4000 تومانس قرار می دهد. یعنی هر تماشاگر می خواست با ماشین خود وارد ورزشگاه شود.
میزان ورود پارکینگ چقدر است؟
Jaafar عید هاشمی ، رئیس کمیته حمل و نقل و کمیته مدنی در شورای شهر ، در مورد هزینه پارک گفت: “در یک پارکینگ ، مسافران در ساعت اول شناسایی شدند و ورودی 2 هزار به طور متوسط به هر نیم ساعت اضافه می شود ، اگر نرخ به طور کامل از 1 تا 4 بعد از ظهر متوقف شود ، 2 بعد از ظهر 2 ، 2 ساعت و یک ساعت 2 و یک ساعت از 2 ساعت و یک ساعت 2 و یک ساعت 2 و یک ساعت را متوقف می کند. همچنین انتظار می رود 2 تومان و سرانجام یک تام 24 ساعته.
معاون مدیر امور اقتصادی و سرمایه گذاری در فرودگاه امام خمینی همچنین میزان ورود فرودگاه را به مدت یک ساعت به مدت 1000 تومن و 6000 تومان در ساعت اعلام کرد. با این تعرفه گمرک ، حتی اگر ماشین به مدت 4 ساعت در میدان باشد ، باید 6000 بپردازد. هزینه پارکینگ در فرودگاه امام 1 و 2 2000 Toman 2000 Toman 24/7 است که هنوز هم کمتر از پارکینگ در ورزشگاه آزادی است.
چه کسی مسئول دریافت این نقشه ها است؟
خبرنگار بورنا در مورد این پرونده با AL -NASR در مورد این پرونده در مورد بسیاری از افراد پارکینگ سؤال کرد ، با بیشتر هواداران که از این هزینه راضی نیستند. اگرچه 6000 هزینه برای سایر هزینه ها بسیار زیاد نیست ، اما هنوز زمان اضافی در این زمینه وجود دارد. البته این طرفداران رسید پرداخت را دریافت نکردند و ما نتوانستیم شرکت یا موسسه ای را که خواهد بود درک کنیم.
پیمانکار ؛ مسئول همه پارکینگ ها
هنگام سؤال درباره پارکینگ اصلی در پارکینگ ، ما به این واقعیت رسیدیم که پیمانکار پس از ارائه قانون حراج برای قیمت ها ، مسئولیت پارکینگ را بر عهده داشت.
پیمانکار از ژانویه مسئولیت پارکینگ ها را بر عهده داشته و مسئولیت بازسازی را بر عهده داشته است. قبل از آن ، پیمانکار از 1 تا 2 ژانویه برگزار می شد ، بدون آن. قبل از پیمانکار فعلی 2- عمومی ، وی به مدت پنج سال مسئولیت پارکینگ را بر عهده داشت.
پیمانکار فعلی گفت: “ما در هر پارکینگ نشانه ای نصب کرده ایم و کارتهای خود را در 4000 تومان می خوانیم تا هیچ تخلف وجود نداشته باشد.” این قیمت همچنین توسط کارشناسان تأیید شد. ما وظیفه داریم ایمنی خودرو را تضمین و تضمین کنیم. مسئولیت تأمین اتومبیل بسیار سنگین است. ما به همه قبض و موضوع می دهیم.
وی گفت: “هزینه پارکینگ های اتومبیل زیاد نیست و براساس خدمات ارائه شده قیمت گذاری می شود.” در هر بازی حداقل 5 نفر در هر باغ داریم. برای تأمین هزینه های آن ، ما پاکیزگی پارکینگ و سایر موارد را با این قیمت تنظیم می کنیم. مردم به این روز اعتراض نکردند.
آیا می توان هزینه ها را کاهش داد؟
شنیدن توضیحات پارکینگ می تواند کمی متقاعد شود که اندازه اتومبیل هایی که به استادیوم می آیند و به حفاظت نیاز دارند ، باید به تعداد زیادی قدرت و هزینه های بسیار دور نیاز داشته باشند ، اما نکته مهم این است که دلیل این که فن باید این هزینه را تحمل کند؟ ممکن است بهتر باشد با کاهش هزینه های ساده و تعامل بین دو طرف (پیمانکار و استادیوم) به کاهش هزینه ها کمک کنیم زیرا هر دو هوادار باید از امنیت خودرو و فلش راحت باشند تا بهترین کار را انجام دهند. کاهش هزینه پارکینگ ممکن است در نگاه اول یک نگرانی جدی نباشد ، اما قطعاً منجر به اضطراب کمی برای عموم خواهد شد و امیدوارم که این مسئله برطرف شود.
پایان پیام/