بازدید و مصرف ۲۲۰ میلیونی سریال «سوجان»

تبلیغات بنری

طبق نتایج این مطالعه ، این سریال تا به امروز با 2 میلیون ایده و مصرف در فضای مجازی منتشر شده است ، سری دوم منتشر شد و سومین سری رسانه های ملی در سال 6 به رسمیت شناخته شد.

طبق گزارشی از تجزیه و تحلیل رفتار مخاطبان در فضای مجازی در مورد سری “Sojan” ، 6000 محتوای سری شش تلگرام ، اینستاگرام ، ITA ، بله ، Robica و YouTube و در مجموع 5 میلیون بازدید و در مصرف منتشر شده است بشر خود تعریف شده

طبق گروه فرهنگ و هنر بورنا. این نسخه و مصرف باعث شده است که سری دوم انتشارات Sojan و سومین سری رسانه های ملی در مورد مصرف امسال باشد. آقای غازی و توبا به ترتیب 1 و 2 میلیون بازدید در سریال های تلویزیونی دارند. در ژانویه ، میزان تور سریال Sajjan (تا پایان قسمت 2) 2 میلیون نفر بود.

اول ، شناسایی محتوای جداگانه سریال SJAN منتشر شده در شبکه های اجتماعی و پیام های داخلی غیرممکن است و سپس استفاده از آنها را محاسبه می کند. این تجزیه و تحلیل با استفاده از ابزارهای دقیق و تحقیقات عمیق در مورد داده کاوی توسط تحلیلگران فضای مجازی رسانه ملی انجام شد. آمار فقط محتوای ویدیویی و مشارکت در این سیستم عامل ها را ارائه داده است. محتوای این سری در محاسبه نیز یک دیدگاه مثبت است.

پایان پیام/

تبلیغات بنری

منبع : خبرگزاری borna

دیدگاهتان را بنویسید