اختلاف قیمت عجیب میوه و تره‌بار با مغازه‌ها/ نظارت کجاست؟

تبلیغات بنری

Shimi Qanesh Manesh: میوه ها یکی از مهمترین منابع ویتامین ها ، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها هستند و سلامت بدن را تقویت می کنند و نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی در انرژی روزانه دارند.

پزشکان و جلسات همیشه اشاره می کنند که به طور منظم از میوه ها استفاده می کنند تا خطر ابتلا به بیماری های مزمن را کاهش دهند ، عملکرد بدن را بهبود بخشند و کیفیت زندگی را بهبود بخشند. با این حال ، قیمت های پایین و نظارت بر بازار لازم است تا از ترجیحات آنها برای هر شخص برای رسیدن به مواد مغذی بهره مند شود.

با این حال ، تفاوت شدید بین میوه ها و سبزیجات در مناطق شهری این است که در مورد کمبود قیمت سؤالی را مطرح کنید و چرا مصرف کنندگان هزینه های زیادی را پرداخت می کنند؟

در بازار رسمی ، بسته به قیمت میوه و سبزیجات و مقایسه آنها با نرخ فروشگاه های شهر ، شکی نیست که تفاوت حساس وجود دارد.

به عنوان مثال ، خیار گلخانه در شهر – در مزارع میوه و سبزیجات 1000 پوستر آن اما در فروشگاه های شهری با کیفیت و فروشگاه های وزنی 1 هزار دلار آمریکا او فروخته می شود. آب لیمو در میوه و سبزیجات 1000 پوستراما در بازار آزاد 1 هزار دلار آمریکا او در دسترس است!

این تفاوت در سایر محصولات نیز ظاهر می شود:

مارتوم رنگ آبی 1000 پوستر | مغازه 1 هزار دلار آمریکا

مارول فرانسوی: رنگ آبی 1 هزار دلار آمریکا | مغازه 1 هزار دلار آمریکا

فلفل تماس رنگی: رنگ آبی 1 هزار دلار آمریکا | مغازه 1000 پوستر (1 گرم)

سیب های زرد لبنان: رنگ آبی 1 هزار بار | مغازه 1 هزار بار

تفاوت قیمت عجیب و غریب با خریداران / کنترل میوه و سبزیجات کجاست؟

تفاوت قیمت عجیب و غریب با خریداران / کنترل میوه و سبزیجات کجاست؟

چرا با وجود قیمت میوه ها و سبزیجات ، نظارت فروشگاه های شهری است؟ این اختلاف قیمت رخ می دهد و چه کسی باید مسئول باشد؟

زنجیره تفاوت جدی بین میوه و فروشگاه های موجود در شهر کنترل کافی بر زنجیره بین قیمت های بیشتر و زنجیره توزیع ندارد. این اختلاف قیمت نه تنها تحت فشار اقتصادی بر مصرف کنندگان بلکه ظرفیت خرید افراد را کاهش می دهد و در نتیجه مصرف این محصولات را کاهش می دهد.

اگرچه میوه ها و سبزیجات نقش مهمی در تهیه کالا دارند ، اما فرصت های دسترسی محدود به این مراکز منجر به خرید بسیاری از فروشگاه ها با قیمت های بالاتر می شود. این وضعیت به سیاستمداران خاص تر نیاز دارد ، نظارت بر قیمت های خرده فروشی و مصرف کنندگان برای جلوگیری از مواد غذایی سالم و لازم با هزینه منصفانه ، به واسطه های غیر ضروری نیاز دارند.

علاوه بر این ، یکی از مهمترین دلایل این قیمت این است که بسیاری از واسطه ها در فرآیند توزیع میوه و سبزیجات وجود دارد. این واسطه ها با افزودن هزینه های اضافی ، آخرین قیمت مصرف کنندگان را افزایش می دهند. با این حال ، اگر زنجیره تأمین و سیستم توزیع سیستم سازگاری دقیق را بهینه کند ، قیمت ها نیز می توانند در فروشگاه ها عاقلانه تر باشند.

فقدان شفافیت در قیمت ها و کمبود قیمت تأیید شده در فروشگاه های شهری قیمت های مختلفی را برای مشتریان در هر منطقه ارائه می دهد. این امر برای کاهش قیمت نیاز به تجارت گران تر بین خرده خرده های شهری و شهری دارد.

سرانجام ، برای در نظر گرفتن استراتژی هایی مانند حمایت از تولید کنندگان برای پشتیبانی از این مسئله ، بررسی قیمت های آنلاین و منابع به قیمت های آنلاین و تحویل مستقیم محصولات و تحویل مستقیم محصولات در نظر گرفتن استراتژی هایی مانند حمایت از تولید کنندگان و بررسی استراتژی های بررسی مانند تولید کنندگان و پشتیبانی تولید کنندگان و تولید کنندگان پشتیبانی از بازار مانند بررسی استراتژی هایی مانند خروج و تولید کنندگان پشتیبانی می کنند و شامل مسئولیت پذیری مانند کمک تولید کنندگان و شامل تولید کنندگان می شوند. در غیر این صورت ، مصرف کنندگان هنوز هم نیاز به خرید میوه و سبزیجات با قیمت های بالا دارند ، بنابراین می توان آن را با قیمت های منصفانه تر تحویل داد.

استخدام پیام /

تبلیغات بنری

منبع : خبرگزاری borna

دیدگاهتان را بنویسید